خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

من خدایی دارم، که در این نزدیکی ست
نه در آن بالاها!
مهربان، خوب، قشنگ.
چهره اش نورانی ست.
گاه‌ گاهی سخنی می‌ گوید،
با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من.
او مرا می فهمد‌.
او مرا می خواند.
او مرا می خواهد.
او همه درد مرا می داند.
یاد او ذکر من است، در غم و در شادی.
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم،
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است.
او خدایی ست که همواره مرا می‌خواهد.
او مرا می خواند.
او همه درد مرا می داند...

خدایا دوست دارم

دوست داشتن به حرف که نیست
"ای پیامبر ما! به آنهایی که می گویند ما خدا را دوست داریم بگو به من ثابت کنند که دوستم دارند. اگر واقعا راست می گویند به حرف های تو گوش دهند، ببینند چه چیزی از آنها خواسته ای و به آن عمل کنند.
اگر آنچه را که پیامبر از شما خواسته انجام دهید، من خداوند هم شما را دوست خواهم داشت و گناهان شما را خواهم آمرزید"

«آیه 31 سوره آل عمران»

گلستانی

نظرات (۳)

سلام علیکم:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت آقا امام زمان با مطلبی در مورد شهید محبوب و یک سوال به روزیم.
منتظر شما عزیزان
شاید این جمعه بیاید شاید.....

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۸ سید محمد حسینی یزدی
بسیار عالی
یاعلی
سلام.یعنی واقعا شمااینقدمومنیدخوشابه سعادتان.التماس دعا.لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی