خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

من خدایی دارم، که در این نزدیکی ست
نه در آن بالاها!
مهربان، خوب، قشنگ.
چهره اش نورانی ست.
گاه‌ گاهی سخنی می‌ گوید،
با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من.
او مرا می فهمد‌.
او مرا می خواند.
او مرا می خواهد.
او همه درد مرا می داند.
یاد او ذکر من است، در غم و در شادی.
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم،
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است.
او خدایی ست که همواره مرا می‌خواهد.
او مرا می خواند.
او همه درد مرا می داند...

انگور

براى شما از آسمان آبى فرستاد که بخشی از آن را می نوشید و از بخشی دیگر گیاهانی می روید که دام هایتان را در آن مى‏ چرانید.
خداوند بوسیله آن آب براى شما کشتزار و زیتون و درختان خرما و "انگور" و از هر نوع میوه ‏اى مى ‏رویاند. همانا در این (واقعیات شگفت انگیز طبیعی) براى آنان که مى ‏اندیشند نشانه اى روشن است.

«آیات 10 و 11 سوره نحل»
گلستانی

نظرات (۵)

۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۰۴ مهدی محمدآبادی
سلام اخوی
با این عکست دهنمون رو آب انداختی!


سلام
http://yelooneh.mihanblog.com/
با سلام یاداوری نعمات الهی خودش یه نوع شکر کردنه ؛ ممنون که یاداوری کردید.
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۵ رویا زارع
تا حالا براتون پیش اومده که بعد نماز بشینی ببینی خدا چقدر بزرگه...!!!
از خودت شروع میکنی بعد میرسی به جهان بعدش منظومه شمشی و کهکشان و ... .
همینجوری که میری یه جا مخت سوت میکشه بعد یهو برمیگردی سر جای اول و میگی:
((خدا جون چقدر بزرگی تو...)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی