خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

من خدایی دارم، که در این نزدیکی ست
نه در آن بالاها!
مهربان، خوب، قشنگ.
چهره اش نورانی ست.
گاه‌ گاهی سخنی می‌ گوید،
با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من.
او مرا می فهمد‌.
او مرا می خواند.
او مرا می خواهد.
او همه درد مرا می داند.
یاد او ذکر من است، در غم و در شادی.
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم،
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است.
او خدایی ست که همواره مرا می‌خواهد.
او مرا می خواند.
او همه درد مرا می داند...

«اشانتیون»


«چهار تا بخر هشت تا ببر»

***
نهج البلاغه: خدا به هرکس چهار تا چیز بده از چهار تا چیز دیگه محرومش نمی کنه (حتما بهش میده):
1- به هرکس توفیق دعا کردن بده، از اجابت محرومش نمی کنه
2- به هرکس توفیق توبه بده، از قبول اون محرومش نمی کنه
3- به هرکس توفیق طلب آمرزش گناهان بده، از آمرزش محرومش نمی کنه
4- به هرکس توفیق شکر کردن بده، از زیاد شدن نعمت هاش محرومش نمی کنه

«مَنْ أُعْطِیَ أَرْبَعاً لَمْ یُحْرَمْ أَرْبَعاً مَنْ أُعْطِیَ الدُّعَاءَ لَمْ یُحْرَمِ الْإِجَابَةَ وَ مَنْ أُعْطِیَ التَّوْبَةَ لَمْ یُحْرَمِ الْقَبُولَ وَ مَنْ أُعْطِیَ الِاسْتِغْفَارَ لَمْ یُحْرَمِ الْمَغْفِرَةَ وَ مَنْ أُعْطِیَ الشُّکْرَ لَمْ یُحْرَمِ الزِّیَادَةَ - حکمت 135»


پ ن: اولین مرحله برای جلب توفیق، حرکته

لیلة القدر

گلستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی