خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

خدا در «کمین» است...

وب نوشته های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم گلستانی

من خدایی دارم، که در این نزدیکی ست
نه در آن بالاها!
مهربان، خوب، قشنگ.
چهره اش نورانی ست.
گاه‌ گاهی سخنی می‌ گوید،
با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من.
او مرا می فهمد‌.
او مرا می خواند.
او مرا می خواهد.
او همه درد مرا می داند.
یاد او ذکر من است، در غم و در شادی.
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم،
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است.
او خدایی ست که همواره مرا می‌خواهد.
او مرا می خواند.
او همه درد مرا می داند...

اولی: ای بابا! مگه من چقدر درآمد دارم که بخوام هر سال یک پنجم شو بدم برای خمس؟ پس چی بمونه واسه خودم؟
دومی: ...

پول

««دو ماه بعد»»
دومی: ...
اولی: پسرم دو هفته است تو بیمارستانه. دیروز عملش کردن. تا حالا کلی هزینه بیمارستان شو دادم.

***
نهج البلاغه: هرکس به خاطر رسیدن به امور دنیوی از دینش بزنه، خدا هم یه کاری میکنه که بیشتر از اون چیزی که می خواست برای دینش صرف کنه، از جای دیگه ضرر ببینه.

«لَا یَتْرُکُ النَّاسُ شَیْئاً مِنْ أَمْرِ دِینِهِمْ لِاسْتِصْلَاحِ دُنْیَاهُمْ إِلَّا فَتَحَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مَا هُوَ أَضَرُّ مِنْه- حکمت 106»
گلستانی

نظرات (۱)

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۴ طلبه باحجاب(علیرضا)
فثبت الاجبارُ لا الاختیار!!!
قربون داداش/قشنگ بود!
واقعا همینجوریه که سیدنا علی بن ابیطالب(رض)...!!!ببخشید(علیه السلام)فرمود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی